
Ubisoft'un müşteri memnuniyet anlayışına (!) bir işletme öğrencisi olarak hayran kaldım (!) Hediye oyun uygulamasının yapıcı değil tamamen yağlayıcı olduğu, DRM'in çözümüne yönelik hiçbir gelişme içermediği kabak gibi ortada. Yapmayın, etmeyin, güldürmeyin.
Mevzu korsanı bitirmekse her türlü korsan baltalama projesini desteklerim. Ubi'nin çabasını da bir oyun sever olarak takdir ederim. Fakat projenin alt yapısını sağlam kurmazsan, çıkabilecek sorunlara alternatif çözümler üretemezsen ve yetmiyormuş gibi ihaleyi ''Sorun bizde değil. Sizin internet bağlantınızda'' deyip müşteriye yıkarsan tepkinin Allah'ını görürsün. Bu adamların sorunu uzun seyahate yol yardım çantası almadan çıkmalarıydı. Lastik patlayınca arabaya küfretmeyi ben de bilirim.
2 yorum:
Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.
@adsız
Henüz yeni açmış olduğum fakat çok aktif kullanmadığım bir twitter sayfamız var:)
http://twitter.com/barmclaren
Yorum Gönder