24 Mart 2010 Çarşamba

Just Cause 2

Avrupa için satış tarihi 26 Mart olarak belirlenen Just Cause 2 an itibarıyla torrentlere düşmüş bulunmakta. Kopya oyun deyince bayılıyoruz, maşallah her sitede leecher sayısı 2000'in üzerine fırlamış.

Yabancı forumlardan takip ettiğim kadarıyla JC2'nin ilk oyuna kıyasla artıları; silah çeşitliliğinin artması, genişleyen araç lansmanı ( helikopter eklenmiş) ve uçsuz bucaksız harita ile beraberinde gelen hareket özgürlüğüymüş. Çatışma sırasındaki görseller methedilmiş. En büyük sıkıntı olarak da yapay zeka gösteriliyor.

GTA tipi oyunları oldum olası sevmedim. İnternet cafelerde sandalyede oturuken ayağı yere değmeyen küçük çocukların oynadığı, şifre yazarak oyunu çirkefleştirdiği bir yapım olarak anımsadım hep. Oynamayı pek düşünmüyorum ama içimdeki şeytanın beni bir süre sonra dürteceğine de eminim.

Hiç yorum yok: